Jaarlijkse uitvoering levert positieve reacties op

De jaarlijkse uitvoering van de muziekvereniging heeft veel positieve reacties opgeleverd. Op de iets minder druk bezochte avond als vorig jaar werd met name bekende jaren ’60 muziek gespeeld. Onder andere Tom Jones en The Beatles passeerden de revue in het Kronkelhoes in Kloosterburen. In aanloop naar dit concert is er al maanden druk gereperteerd in combinatie met muziekvereniging Opwaarts, waarvan ook enkele leden meespeelden tijdens de uitvoering. Tevens was er dit jaar voor gekozen om tesamen met de drumband enkele stukken op te voeren. Vooral het nummer Jubelissimo was een daverend succes dat iedereen op de stoelen deed staan.
Diezelfde drumband deed zijn gebruikelijke duit ook in het zakje, en stal de show met zijn samenspel met de pas 7-jarige Max van den Berg. Ook het nummer dat werd gespeeld op zinken emmers viel in goede aarde.

We proberen zo snel mogelijk de foto’s op deze website te plaatsen, en waar mogelijke ook een gedeeltelijke beeldopname die word gepublicieerd via YouTube.