Leerlingen

Leerlingen:

Leonore Mulder – F-Hoorn
Rosalie Vening – Trompet

De examens voor blaasinstrumenten worden binnen de vereniging afgenomen. Om een diploma te halen (A & B) moeten de leerlingen deelcertificaten halen. Deze certificaten kunnen ze na een half jaar muziekles proberen te halen. Na een aantal certificaten krijgen ze bij de laatste in die reeks certificaten een diploma. De certificaten die binnen de vereniging worden afgenomen zijn erg praktijkgericht. Er wordt tijdens de lessen en het examen wel aan theorie gedaan maar het gaat vooral om het spelen van muziek. Ook kunnen leerlingen via de Muziekbond examen doen. Deze keuze kan men zelf maken. Wel kan er dan natuurlijk les worden gevolgd bij onze vereniging. Als je zelf wil leren muziek spelen kan je informatie inwinnen en je opgeven bij iemand van het bestuur. De muziekvereniging is voor iedereen, of je jong bent of juist wat ouder.

Wil je ook muziekles? Neem dan contact op met:
muziekverenigingkloosterburen@hotmail.com