SMO Groningen jeugdorkest

Vandaag zijn een paar van onze leerlingen naar Oldehove afgereisd om daar mee te doen aan hun eerste repetitie van het SMO jeugdorkest (Samenwerkingsverband MuziekOnderwijs Groningen )

Dit is een jeugdorkest gevormd door leerlingen van verschillende muziekverenigingen uit de provincie Groningen bij elkaar. Wat dus bij de meeste verenigingen maar een klein groepje is maakt het samen natuurlijk een super mooi jeugdorkest.

Het doel is dan ook gezellig samen muziek maken. In een grotere groep is er natuurlijk op muzikaal gebied meer mogelijk. Daarom dat wij als vereniging blij zijn dat we onze leerlingen deze kans kunnen bieden.

Voor nu bekend staan er totaal 6 repetities gepland en wordt er op 13 juni een concert gegeven in Baflo waar ze hun ingestudeerde stukken zullen laten horen.

Wij wensen onze leerlingen veel succes en natuurlijk veel plezier.